Hop til hovedindhold

Affald og genbrug

Affaldssortering
Selvbetjening

Se hvornår dit affald bliver hentet og fortæl om problemer

Er dit affald ikke blevet hentet, eller kan du ikke huske, hvornår du næste gang får tømt beholderen med plast og papir, så brug selvbetjeningssiden "Mit Affald". Her kan du anmelde problemer, finde datoer for tømning og tilmelde dig beskedservice, hvis du vil have en sms eller mail dagen før tømning.

Mit Affald (RenoWeb)
Beskedservice

Besked på sms eller mail

Ved at tilmelde dig beskedservice kan du få besked på sms eller mail dagen før, vi tømmer dine affaldsbeholdere til genanvendeligt affald. Du kan også vælge at få besked om, hvornår det er sidste tilmeldingsfrist til storskraldsordningen. Husk at du først kan tilmelde dig beskedservice, når du har modtaget de nye beholdere.

Tilmeld dig service/ret din tilmelding (RenoWeb)
Aktuelt

Affaldsgebyrer 2026 – frist for ændringer inden opkrævning

De affaldsordninger, du er tilmeldt, har betydning for, hvor meget du bliver opkrævet via den såkaldte ejendomsbidragsopgørelse. Hvis der er en ændring i dine tilmeldinger, skal vi vide det senest 15. oktober, hvis ændringen skal nå at fremgå af opgørelsen for 2026.

Takster for affald